Co si 14 odborníků na výživu, wellness bloggerů a lékařů přidává do kávy

Foto: Unsplash

Co si 14 odborníků na výživu, wellness bloggerů a lékařů přidává do kávy

Osobní pravda: žiji pro svůj ranní šálek kávy. Dalo by se dokonce říct, že jsem kávě plně oddaná; je to věc číslo jedna, na kterou myslím od chvíle, kdy se probudím, až do prvního doušku šálku z mého Keurigu nebo studeného nápoje s pěnou (můj oblíbený nápoj při objednávání venku). A vím, že nejsem jediná, jejíž láska ke kávě nezná mezí.

Protože se ráda věnuji latté ze superpotravin a wellness úpravám klasického šálku kávy, chtěla jsem zjistit, jak si ostatní ženy, které se věnují wellness, upravují základní šálek kávy. Zeptala jsem se několika svých oblíbených zakladatelů wellness, lékařů, odborníků na výživu a expertů, co přidávají do své kávy, aby z uspokojivého ranního rituálu udělali velkou zdravotní vzpruhu. Přečtěte si všechny nejlepší tipy na kávu - vaše latté už nikdy nebude jako dřív.

Přečtěte si také: Recenze eToro - Jsou vaše peníze v bezpečí?

1. Dr. Robin Berzin MD, lékař a zakladatel společnosti Parsley Health

"Můj recept na kávu Morning Glory je: espresso smíchané se skořicí a kokosovým olejem, plus mínus MCT olej."

2. Valerie Agyeman, RD, dietoložka pro zdraví žen a zakladatelka Flourish Heights.

"Poslední dobou se na ranní kávu opravdu těším (možná kvůli novému pěniči, který jsem si právě pořídila?). Napěnila jsem si mandlové mléko a přidala do něj skořici a trochu medu. Prostě teplo a uvolnění v šálku na začátek dne."

Přečtěte si také: Jak vytvořit webové stránky pomocí Squarespace?

3. Shizu Okusa, zakladatelka společnosti Apothékary

"Téměř každý den začínám tímto super krémovým, energii dodávajícím, hormony vyrovnávajícím kakaem a mátovým latté. Jeho příprava trvá celkem 30 vteřin a dodá mi energii na celý den. Dělám si jeden šálek ovesného mléka, 1,5 lžičky Chill The F* Out, 1 lžičku Maca, 1 lžičku javorového sirupu a špetku skořice a vše jen 10-15 sekund šlehám v hrnku."

4. Dr. Mona Vand, lékárnice a digitální tvůrkyně

"Do kávy ráda přidávám skořici, muškátový oříšek, hřebíček a domácí kokosové mléko. Ale do matcha přidávám buď kokosové, nebo ovesné mléko. Miluji krémovou konzistenci kokosového mléka a to, že kokosové mléko, skořice a muškátový oříšek mají přirozenou sladkost, aniž bych musela přidávat cukr, což je velký rozdíl."

5. Tess Brigham, psychoterapeutka

"Jedna velmi důležitá věc, kterou o mně musíte vědět, je: miluji kávu a každý den si ji připravuji velmi vážně. V průběhu let jsem vyzkoušela odtučněné, sójové, mandlové a dokonce i ovesné mléko, ale vždy se vrátím k používání smetany."

6. Les Alfred, osobní trenér, výživový kouč a hostitel podcastu Balanced Black Girl

"V současné době piju kávu bez kofeinu, protože je pro tělo jednodušší. Rád si kávu míchám s trochou kokosového oleje, máslem z trávy a lžičkou adaptogenů od Peak and Valley."

7. Jessica Rihal, instruktorka jógy a meditace

"Experimentuji s přidáváním různých doplňků do kávy, ale v poslední době mi chutná kombinace reishi, maca a CBD. Mám pocit, že mi tato kombinace pomáhá cítit se klidnější a mít déle energii. O víkendech nebo večer, kdy nemám náladu na kofein, si ji obvykle připravím s mátovým čajem místo kávy, aby to byla uvolněnější varianta."

8. Lo Bosworth, zakladatelka a generální ředitelka společnosti Love Wellness

"V poslední době si připravuji proteinovou ledovou kávu. Dělám ji z kávy, smetany (obvykle používám půl na půl, ale můžete použít i mandlové mléko), čokoládového proteinového prášku, chia semínek a mandlového másla! Přidám do něj také naši Sparkle Fiber tak, že otevřu kapsli a přimíchám ji."

9. Nitika Chopra, obhájkyně chronicky nemocných a zakladatelka společnosti Chronicon

"Každé ráno musím pít latte s ovesným mlékem a dvěma stéviemi, jinak se necítím úplná. V poslední době přidávám do kávy posypku skořice, protože mi připadá jako zvláštní pochoutka bez přidání cukru. Navíc studie ukazují, že skořice má protizánětlivé účinky, což je bonus navíc!"

10. Ariel Belgrave, trenérka zdraví a fitness a tvůrkyně metody L.E.A.N.

"Nejsem piják kávy, ale matcha life mě baví! Můj oblíbený způsob pití matcha je s ledem. Ráda přidávám vanilkové mandlové mléko a med, abych odlehčila hořkou chuť."

11. Erika Polsinelli, léčitelka dechovou prací Kundalini a zakladatelka Evolve By Erika

"Před lety jsem se kávy vzdala, protože jsem trpěla úzkostí a kofein ji u mě ještě umocňoval. Když mám chuť na kávu nebo teplý lahodný nápoj, používám kakaový elixír. Je lahodný, dekadentní a probouzí mě díky malému množství a přírodnímu kofeinu, který kakao obsahuje.

12. Carly Mentlik, klinická poradkyně, terapeutka a zakladatelka projektu Inner Rainbow.

"Můj ranní kávový rituál: umelu si bio zrnkovou kávu a připravím si ji pomocí kávovaru Chemex, smíchanou s kávovou bombou Ladybird Provisions Butter Coffee Bomb s kokosovým olejem, máslem z trávy a kolagenovým proteinem. Důležitý je i hrnek. Musí to být něco inspirativního nebo se sentimentální hodnotou."

13. Dr. Poonam Desai, certifikovaná lékařka v oblasti životního stylu

"Piji kávu bez přísad. Černá káva obsahuje spoustu antioxidantů a živin a je spojována se snížením rizika mnoha onemocnění, jako jsou srdeční choroby a rakovina."

14. Katrina Scott, spoluzakladatelka společnosti Tone It Up

"Tone It Up Collagen Creamer používám každý den!"

Jak si dáváte kávu vy? Řekněte nám to v komentářích níže!

Zdroje: theeverygirl.com, Unsplash

Podobné články

0 Komentářů

Napište komentář

Články z dalších našich webů: