Ráno děláme spoustu chyb, které se propagují do celého dne. Od rána se odvíjí jak úspěšný máme den v tomto článku se dozvíte 5 věcí, které ráno děláte špatně.

Na internetu najdete spoustu článků ohledně ranní rutiny. Spousta videí, blogů a knížek ale popisuje jen co máte ráno dělat. Nesoustředí se už na věci, které ráno dělat nemáte.

1. Sociální sítě

Pokud vstanete a první věc kterou uděláte je, že vezmete do rukou mobilní telefon. Pro Vaše ráno to není ideální. Proč? Spousta lidí si myslí, že není nic špatného na tom se ráno podívat na Facebook a Instagram, podívat se na nové příspěvky, které lidi přidali. Problém je v tom, že nad tím dokážeme strávit půl hodiny.

Půl hodina na projetí nových příspěvků, není úplně nejefektivněji strávená půlhodina Vašeho života. Teď ale můžete namítat, že by jste stejně sociální sítě zkontrolovali, tak proč to neudělat ráno?

Celou noc vaše tělo a mysl odpočívá aby jste ráno byli připraveni studovat nebo pracovat. Všeobecně být efektivní. Existují studie, které dokazují, že první 3 hodiny od probuzení je náš mozek nejaktivnější. Když se nad tím zamyslíte dává to smysl, 8 hodin mozek odpočíval. Pokud tedy tento drahocenný čas promarníte projížděním Instagramu, Váš mozek 8 hodin odpočíval aby mohl dělat práci, kterou by zvládla i opice.

2. Odkládat budík

Každý z nás to zná, ráno budík zvoní, ale nám se ještě nechce vstávat. Za dalších 10 minut v posteli jsme ochotni obětovat cokoliv. Proto náš budík odložíme o 10 minut, za 10 minut to uděláme znovu a takhle to jde pořád dokola.

Tohle je pravděpodobně nejhorší věc kterou káno můžete udělat. Jakmile budík zazvoní, přeruší se Vám spánkový cyklus. Když budík o 10 minut odložíte a opět usnete, Váš spánkový cyklus se opět přeruší. Tím pádem se cítíte ještě více unaveni.

Tím, že odložíte budík o 10 minut, přiznáváte porážku, místo toho aby jste vstali z postele se raději vzdáte a zůstanete ležet. Zvolíte si pohodlnou možnost a to hned na začátek dne.

3. Nezdravá snídaně

Nejsem expert na zdravou stravu. Nemusíte být ale expert aby jste věděli, že určitá jídla jsou prostě nezdravá. Je to všeobecně známý fakt. Tento bod se Vás samozřejmě netýká pokud z nějakého důvodu nesnídáte. Znám spoustu lidí, kteří praktikují populární dietu kdy přeskočí snídani a jí jen 6 hodin denně.

Zpět k tématu, spousta lidí hned na začátku dne sní spoustu nezdravého cukru. Například z různých druhů cereálií. Další jdou na snídani do Mc Donald's. I já mám občas problémy se udržet. Dobrý způsob jak dlouhodobě jíst zdravé snídaně a celkově jíst zdravě spočívá v pohodlnosti. Pokud se zamyslíte, proč jdete do Mc Donald's? Protože je to pohodlné. Nikdo nechce každé ráno vařit snídani a následně umývat všechno nádobí. Proto je dobré si jeden den v týdnu navařit jídla na celý týden. Následně každý den jednoduše ohřát zdravé jídlo a je hotovo.

4. Plánování dne

Pokud vstanete a nevíte co budete dělat. Je těžké se na něco soustředit. Proto pokaždé předtím než jdu spát vytvořím list věcí, které chci další den udělat. Mohou to být věci týkající se práce, sebe vzdělání nebo koníčků. Každopádně když vstanu mám jasný plán, kterého se můžu držet. Díky tomu jsem ráno mnohem efektivnější.

5. Nestěžujte si

Spousta lidí se ráno probudí a první věc co udělají je, že si stěžují na celý svět okolo. Stěžují si na to jak jsou nevyspalí nebo že musí do práce/školy. Problém se stěžováním je ten, že to jak se vyjadřujete, to co si myslíte má velký vliv na to jak se doopravdy cítíte.

Pokud vstanete a budete nenávidět celý svět, celý Váš den bude pravděpodobně špatný. Pokud ale vstanete a budete pozitivní, pozitivní myšlení se projeví i v tom jak se cítíte nebo jak jste motivovaní.

Podobné články

0 Komentářů

Napište komentář